Sått igen…

Soligt väger idag och varmt i växthuset. Jag har såll lite igen idag och det som såddes var följande.

Aster, Underblomma, Honungsbuske, Flaskborstsgräs och Kärleksgräs.

Hoppas verkligen att de tre sistnämda gror och blir fina, för dom ser jag verkligen fram emot att få se!

Fotat har jag gjort idag i trädgården för att hålla koll på hur det gror och se vad som klarat vintern och ej. Så jag kan visa de senaste blommorna som blommar fint just nu.

Balkansippor. Underbara!

Hyacinter…. mmmmmm vilken doft!

4 responses to this post.

  1. Posted by Jakob on april 15, 2008 at 4:16 e m

    oh tack för härliga bilder
    ifrån mässan jag hann inte dit..och på dina Balkan sippor,,mina verkar inte vilja komma i år.
    Ha en bra kväll =)Monica

    Svara

  2. Posted by haspet on april 16, 2008 at 12:10 f m

    Balkansippor
    Dina Balkansippor är jättefina. Även hyacinterna är ju fina men jag har så svårt att se dom som vårblommor (men det kanske är det dom är från början??), förknippar dom för mycket med jul, men visst är det en härlig doft.//Peter

    Svara

  3. Posted by Mammanette on april 16, 2008 at 1:10 f m

    Hyacinter
    är härliga. Mina är på gång. Balkansippan blommar hos mig med. Kul att det trivs och sprider sig! /Anette

    Svara

  4. Posted by JensSvensson on april 21, 2008 at 4:52 e m

    Balkansippor
    Dom var helt fantastiska! Har faktiskt inte sett såna tidigare, var har du fått/köpt dom? Stämmer färgen på fotot bra överens med verkligenheten?

    Svara

Kommentera

