Fredag och jag mår lite bättre

Idag är det Fredag och gårdagens bomb nrdslag har lagt sig en aning och jag mår bättre. Min man plockade upp mig på väg hem från jobbet och släpte mig vid Växtriket och gav mig en slant , sedan åkte han vidare till systemet för att senare hämta upp mig. Jag köpte tre röda backsippor och fyra påsar såjord, för vi skall börja så i morgon

4 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on april 4, 2008 at 1:06 e m

    Läste bakåt…
    Trist med jobbet, men skönt att det känns lite bättre idag, tänk vad lite växter kan göra!
    Hoppas att helgen blir skön så att du kan få påta och njuta, kul att börja så!

    Svara

  2. Posted by pisanggoreng on april 4, 2008 at 1:48 e m

    Läste just…
    …ditt förra inlägg. Trist, trist, men så är det väl ibland. Det kommer nog något bättre snart.

    Svara

  3. Posted by IreneL on april 4, 2008 at 2:09 e m

    Så skönt
    att du mår bättre idag! Visst blir man ledsen när det inte blir som man hoppats. Men nu kommer våren och då brukar det kännas bättre när man kan så och pyssla i trädgården! / Irene

    Svara

  4. Posted by lotza on april 4, 2008 at 3:02 e m

    Trist Diana
    att det blev så, du kämpar ju så för att få jobb. Tur att du fick dig några söta Backsippor och blev glad igen. Jag tittade på Backsippa i Botaniska i går men var ståndaktig då jag inte har rabatten klar. Hoppas nu solen lyser på dig och att du får en bra helg tillsamman med maken och trädgården. Kram 8`)

    Svara

Kommentera

