Fröna från Rara Växter kom idag

I dag kom fröerna jag skickade efter från Rara Växter.

 

1 st 2365 HONUNGSBUSKE  a' 40 kr = 40 kr
1 st 2347 SALVIA: ÄNGSSALVIA ”Sweet Esmeralda” a' 28 kr = 28 kr
1 st 2352 STORMHATT: SLINGERSTORMHATT ”Red Wine” a' 40 kr = 40 kr

1 st 1755 PIONVALLMO: ”Black Paeony” (BONUS)

Snart så börjar jag med med årets första sådd.
Såg även att jag har lila krokusar på gång i trädgården som borde blomma i morgon!

 

One response to this post.

  1. Posted by MmeKnorr on februari 27, 2008 at 3:55 e m

    Vår!
    Vad läckert med krokusar och snödroppar! Jag får nog vänta ett tag till på sånt. Jag har inte heller sått något ännu, jag har hamnat i en frödepression tror jag.

    Men jag hämtar mig nog!
    Jenny

    Svara

Kommentera

