Årets första krokusar blommar

Var på tur runt i trädgården medans valpen gjorde sitt och sprang runt och nosade på allt i rabatterna och åt gräs!!?? Det var min man som såg dom först, de vita krokusarna blommar och de var ej utslagna igår. OJ vad härligt! Nu är det vår!

6 responses to this post.

  1. Posted by lotza on februari 25, 2008 at 4:25 e m

    Så söta…
    jag går och väntar på mina och tänke i morse "idag" men det blev inte det vårvädret de spådde…. kall vind som fick tänderna att skallra 🙂

    Svara

  2. Posted by IreneL on februari 25, 2008 at 4:37 e m

    Så söta!!
    Visst är det härligt!! Jag hittade också krokusar i trädgården idag!! / Irene

    Svara

  3. Posted by jessicamedj on februari 25, 2008 at 4:41 e m

    Dekorativa blad
    Fina krokusar. Härliga små smycken i trädgården så här års. Kunde inte låta bli att lägga märke till de fläckiga blad som skjuter upp ur marken bredid. Vad har du där?

    Svara

  4. Posted by haspet on februari 25, 2008 at 11:41 e m

    Oj vad fina
    Det är ett riktigt vårtecken med krokusar. Jag hoppas du har rätt i att våren är här.

    Svara

  5. Posted by pisanggoreng on februari 26, 2008 at 12:49 f m

    Härligt
    Ja, visst är det härligt med de första krokusarna! Jag undrar också över bladen som kommer upp vid sidan om… ser fina ut.

    Svara

  6. Posted by molleblogg on februari 26, 2008 at 1:14 e m

    Vilken fin bild
    du har tagit! Riktig vårstämning!
    /Ruben

    Svara

Kommentera

