You Make My Day Award!!

I dag fick jag en blomma av Kristina! Tack snälla du!

 

Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!

 

Här är då mina 10 som gör mig glad när jag läser deras bloggar, men det finns så många fler…

 

En trädgård i Kil

haspet

Lottas trädgård

Maloppas trädgårdsblogg

Karinsblommiga.tradgardsblogg.se

Åsas trädgård varvat med vardagsnära ting…

Texaskrages Trädgård

Humlans Trädgårds Drömmar….

Från 70-tal till nutid

Trädgårdsdrakar och annat kul!

 

3 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on januari 17, 2008 at 2:48 e m

    grattis
    till you make my day..och tack..för att du ger den vidare till mig..=))/åsa

    Svara

  2. Posted by LindaLunda on januari 17, 2008 at 4:03 e m

    Tack…
    .. du har fått en av mig med…
    Linda

    Svara

  3. Posted by haspet on januari 23, 2008 at 11:38 e m

    Tack
    för utmärkelsen. Det gläder mig verkligen att jag kan glädja någon annan med det jag skriver. Är inne och kikar på din sida men har varit lite dålig på att lämna kommentarer, ska bättra mig nu när jag tagit upp bloggandet igen. Ha det gott. Kram Peter

    Svara

Kommentera

