Första frökatalogen har kommit!

Tjohoo! Den första frökatalogen har kommit idag, Imecta! Oj oj oj nu spirar det i såfingrarna. Skall sätta mig senare ikväll och gå igenom den och markera allt ja vill ha (på tok för mycket) och sedan välja ut de jag bara Måste ha. Passade även på att ta mig till Lilla Fiskaregatans sida för att beställa alla deras kataloger.

Snart är våren här och det har redan börjat bli ljusare varje dag!

6 responses to this post.

  1. Posted by IreneL on januari 8, 2008 at 8:51 f m

    Jag fick också
    Impecta katalogen idag. Visst är det härligt att vi går mot ljusare tider! / Irene

    Svara

  2. Posted by texaskrage on januari 8, 2008 at 8:58 f m

    Blev så glad
    när jag fick Impectakatalogen idag. Den är ändrad, med många fina bilder, fler än förut.

    Svara

  3. Posted by UllaA on januari 8, 2008 at 10:16 f m

    Frökatalog
    Jag fick också katalogen. Vilken ljuspunkt i det tråkiga vädret. Nu känns våren lite närmare.
    UllaA

    Svara

  4. Posted by Vella on januari 8, 2008 at 11:55 f m

    Här är en till lycklig frö katalogs ägare…
    Bara till att bläddra och drömma sig bort….Härligt!!!

    Svara

  5. Posted by karina on januari 12, 2008 at 1:27 f m

    Ska bli härligt
    att börja med sådder igen och längta efter resultatet. Ha det gott, Karina.

    Svara

  6. Posted by Jultorpet on januari 17, 2008 at 7:56 f m

    Du har fått en blomma….
    finns på min blogg. Välkommen!

    /Kristina

    Svara

Kommentera

