Min Daemon (The Golden Compass)

Stämmer min Daemon min personlighet?

Klicka på länken (ni som känner mig) och svara på frågorna för att se om jag valt rätt Daemon.

http://goldencompassmovie.com/goldenCompass_blog.swf?id=832753

3 responses to this post.

  1. Posted by LindaLunda on december 30, 2007 at 4:07 f m

    Fattar inte…
    .. riktigt vad jag skall göra?
    Linda

    Svara

  2. Posted by Immix on december 30, 2007 at 7:32 f m

    Var ju tvungen…
    att testa jag med. Ett lejon fick jag 🙂

    Svara

  3. Posted by LindaLunda on december 31, 2007 at 10:43 f m

    Gott Nytt år!!!
    önskar Linda

    Svara

Kommentera

