Tulpaner från England

Idag när jag hämtade posten så fann jag ett paket från svärmor igen och denna gång var det Tulpanlökar! De är nu alla i marken.

Queen of Night, Bleu Aimable och Mix.

7 responses to this post.

  1. Posted by waern on november 5, 2007 at 10:01 f m

    Vilken svärmor du har!
    Många spännande paket får du! Gillar hon trädgård lika mycket som du eller är det bara så att hon vet vad du gillar? Vilken tur du har!

    Svara

  2. Posted by lotza on november 5, 2007 at 10:40 f m

    Du har ju världens bästa
    trädgårds-svärmor – som skickar gåvor till dig/er hela tiden =) Gillar de mörka tulpanterna – svarta eller lila? Kan tro de är fina med vitt, orange eller rosa till våren =) Min svärmor är en ängel nu men när hon fanns bland oss, så var hon delaktig i vår trädgård på olika sätt, alla mina trädgårdsredskap har jag fått i gåva av henne, så var gång jag kantskär, gräver eller rafsar runt med grepen är hon med… =)

    Svara

  3. Posted by Vella on november 5, 2007 at 12:24 e m

    Så snygga!
    Jag älskar speciellt Queen of night!
    Vilken snäll svärmor du har…/ Vella

    Svara

  4. Posted by Studaniskane on november 5, 2007 at 12:37 e m

    Den blåa
    tycker jag ser läcker ut. Tänk om MIN svärmor bott i England…
    /Studan

    Svara

  5. Posted by Lavendel on november 9, 2007 at 6:56 f m

    Du har en
    duktig svärmor du… som skickar dig lökar att plantera!!
    Därtill har du något att vänta på till våren. De mörka gillade jag skarpt! / Bea

    Svara

  6. Posted by asaostlin on november 10, 2007 at 10:54 f m

    Vilka härliga tulpaner
    Tyckte om dem alla men mest den i svart..=))/åsa

    Svara

  7. Posted by IreneL on november 10, 2007 at 2:11 e m

    Vad härligt
    att få såna paket! Vad fint du kommer få det i vår! / Irene

    Svara

Kommentera

