Lilium Rubrun blommar nu.

Denna vackra lilja blommar nu.

Och en närbild.

6 responses to this post.

  1. Posted by wildemoe on september 2, 2007 at 11:39 f m

    Vackert
    Ja det var verkligen en vacker lilja!

    Svara

  2. Posted by Kamilla on september 2, 2007 at 11:42 f m

    Ja,vacker
    var bara förnamnet,den var sagolik =)
    Hur härdig kan den tänkas vara??

    Svara

  3. Posted by gittan on september 2, 2007 at 1:16 e m

    WOW!!!
    Jag är alldeles mållös. Dina liljor är helt underbara, den ena vackrare än den andra. Gissa om jag gillar liljor?Jag har missat din blogg ett par dagar så jag var ju tvungen att titta bakåt av ren nyfikenhet. Inte blev jag besviken inte. Vill ha….väcktes (igen) det händer allt som oftast när det gäller vissa växter. Tack för titten / gittan

    Svara

  4. Posted by Ninne on september 2, 2007 at 1:50 e m

    OOHHH
    Jag bara njuter. Har missat Dina tidgare bloggar,förlåt-men nu är jag salig bara av att titta på Dina liljor. Nu måste jag ha, ha flera sorter. Hur har du jorden till dem? Mina blommar inte så sent som nu-beror kanske också på sorterna?
    Ninne

    Svara

  5. Posted by Aklejor on september 3, 2007 at 8:38 f m

    Hjälp vad fina
    Liljor du har…. jag älskar liljor. Det kommer bilder på mina snart… Jag har haft strul med datorn i sommar så jag har inte visat något förän nu då vi köpt en ny.. Tack för njutningen att få titta på alla godingarna…=)

    Svara

  6. Posted by Britt on september 16, 2007 at 2:12 e m

    Liljor
    Vilka liljor och en trevlig blogg hit hittar jag igen. http://brittstradgard.blogspot.com/

    Svara

Kommentera

