Varför stämmer ej bilderna med verkligheten???

Jag blir så trött på dessa förpackningar som visar dessa vackra blommor som får en att köpa dom för just den orsaken. Man planterar dom på sin plats och väntar med spänning på att få se dom blomma och när dom äntligen gör det så blir man så besviken, för blomman stämmer inte alls längre med bilden. Varför gör man på detta viset ????

Såhär ser bilden ut av denna vackra Gladiol.

Såhär är verkligheten….

Man blir ju ledsen….. Klart den är fin trots fel färger, men jag köpte ju den just för de färger bilden visade, annars hade jag ej köpt dom.

3 responses to this post.

  1. Posted by wildemoe on augusti 26, 2007 at 6:16 f m

    Va!!!
    Kan man inte lita på frö/lök-påsarna!!? Jag skulle klaga, lite mer noga får dom väl vara!

    Svara

  2. Posted by myrilla on augusti 26, 2007 at 6:26 f m

    Det
    där händer ganska ofta tycker jag.
    Jag har haft oturen flera gånger i sommar. Har köpt det som står på lappen och ut slår blommor som inte alls stämmer med vad jag köpt. Vissa har jag reklamerat andra orkar jag inte ens bry mig om, även om man blir minst sagt irreterad.
    Dina blommor var fina men det hjälper lixom inte när det blev fel….
    -Anna-

    Svara

  3. Posted by asaostlin on augusti 26, 2007 at 12:55 e m

    Jag håller med
    kanske kan du rekjlamera..men skadan är ju redan skedd..man har ju förväntat sig något annat..=)/åsa

    Svara

Kommentera

