Ligger efter i bloggandet…

Jag ligger efter i bloggandet sedan vi fick besök av min mans mamma mellan den 7/8 – 16/8, men jag kommer att ta tag i det och uppdatera med allt som hänt under tiden och efter att hon åkt hem. Kan meddela att den sista rabatten Äntligen är planterad idag. Den röda pilen visar hela rabbaten som det gäller, den har varit under behandling detta år då jag äntligen fick upp de sista buskarna där. Den gröna linjen visar dagens sista del av planteringen.

3 responses to this post.

  1. Posted by wildemoe on augusti 23, 2007 at 9:41 f m

    Väldigt prydligt
    Snart kommer funkian och dom andra att ha växt till sig också och DÅ kommer du att få en sån där vacker och välfylld rabatt som jag antar att du ser framför dig.

    Svara

  2. Posted by myrilla on augusti 23, 2007 at 4:34 e m

    Du
    verkar ha jobbat på bra trots besök av av svärmor. Och fint blir det oxå :-))
    -Anna-

    Svara

  3. Posted by gittan on augusti 24, 2007 at 11:40 f m

    Snyggt
    ser det ut att bli! Vänta bara tills våren när det tagit sig lite grann, då får du lön för mödan!

    Svara

Kommentera

