Vy från ovan 2007

Lotza ville se nya bilder tagna från vårt takfönster som jag gjorde tidigare och saken är den att vi (min man) gjorde det förra måndagen, men solen låg så lågt att vi fick problem med den och sista triangeln kunde vi ej fota. Men vi skall göra om det och då innan solen koller i blickfånget. De två högra trianglarna ligger efter i blomningen och är något jag kommer att justera inför nästa sommar. Vår häck har dessutom tappat ”två tänder” så vi har nu två gluggar som vi måste få åter fort. Antagligen stormen vi hade tidigare som knäckte grenarna som var nedtill halv ruttna och svaga. Trist.

2 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on juli 27, 2007 at 4:06 f m

    Vad fint.. o en kul ide
    att fota från övervåning.. ska jag prova med..=)
    Härlig plantering i trekanter…=)/åsa

    Svara

  2. Posted by ulrika on juli 27, 2007 at 11:09 f m

    Ja, va fint!
    Och vilken kul idé, att ta kort från ovan! Ska försöka jag med, men då får jag klättra upp på taket 😉

    Svara

Kommentera

