Madonna Liljan Blommar!!

ÄNTLIGEN!! Som jag har väntat på denna Lilium candidum‘. Den kom aldrig upp förra året så jag trodde den hade dött men i år kom den och blommar för första gången. Underbart!

4 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on juli 25, 2007 at 10:43 f m

    Åååå!
    Den är något av det vackraste som finns, jag förstår att du njuter!

    Svara

  2. Posted by maggan on juli 25, 2007 at 11:24 f m

    mmmmm
    verkligen en vacker lilja

    Svara

  3. Posted by asaostlin on juli 25, 2007 at 3:21 e m

    outstanding…
    den behöver inga ord..så fin!!!=)/Åsa

    Svara

  4. Posted by lotza on juli 26, 2007 at 4:38 e m

    Oj vilken praktfyll Lilja!
    Alla dina liljor är jättevackra, det är verkligen din blomma! Nu läser jag ikapp mig lite hos dig och ser att du fått besök från England – nå, vad gillade svärmor eran trädgård? Det blommar så fint hos er så man blir riktigt avis. Nu när det är så mycket blommor – kan du inte ta ett fota uppifrån som du gjort förut – på dina "tårtbitar" – jag är så nyfiken på det ser ut….. Vilken härlig miljö det var på Alsta trädgårdar – jättemysigt att bra strosa omkring där och njuta kan jag tro. Vit Drakmynta har jag haft förut och den är jättevacker – så synd att den inte klarade vintern hos mig. Och återigen – mycket vackra Liljor du har i många olika färger. Pampigt =)

    Svara

Kommentera

