Princess Diana blommar!!!

Oj vad jag har längtat efter att få se denna blomma. Jag köpte den förra året och kunde ej motstå namnet . Idag har den öppnat sina två första av många knoppar. Och vad glad jag är över att jag köpte denna otroligt vackra clematis.

3 responses to this post.

  1. Posted by pisanggoreng on juli 4, 2007 at 9:38 f m

    Princess Diana!
    Ja, vi har också en sedan ett par år tillbaka och den är definitivt en favorit!

    Svara

  2. Posted by Kamilla on juli 4, 2007 at 9:53 f m

    Så vacker
    hon var,och namnet,kul med en namne i trädgården =)

    Svara

  3. Posted by lotza on juli 5, 2007 at 1:57 f m

    Jättevacker
    klematis! Och visst är det roligt när det man väntat och väntat på äntligen blommar – så var det med min Honungsros. Såg dina andra fina foton på blommor hos dig – vilken prakt! Purpurklätten var jättefin! På Botaniska såg jag vita och själv har jag ceris – du glömmer väl inte att samla frön på din när det är dags? De är lätta att så …*ler i mjugg*….. Hur går det med köksträdgården? Blir det någon skörd eller har du otur med sniglarna du med?

    Svara

Kommentera

