Nu har han handlat igen

Nu är han i farten igen! . Han har köpt solenergilampor för altanen på baksidan och mönstret är frostat/färgat glas. Himla fint tycker jag. Det blir så mysigt på kvällarna när de lyser.

De är köpta på Rusta för 79:- st

Utöver detta så har jag ”installerat” två Klätterpyramider för några av mina klematisar har det för varmt och behövdes flyttas in i rabatterna så att ”fötterna” hålls kalla. Himla fint tycker jag att det blev. Här är den ena.

Jag planterade även de liljor och dagliljor som jag köpte hos ”Den sköna Lustgården” som vi var hos i Söndags och som jag har skrivit om här på bloggen. Jag ser verkligen fram emot att få se liljan Nepalense blomma. Den skall tydligen ha en enorm doft, starkare än Casablanca!! Men den behöver man (för säkerhetens skull) förvaras frostfritt under vintern, så jag har sänkt ned dom i en kruka.

Jag vill sluta med att visa en bild på vår vackra gula Lupin som blommar för fulla muggar nu.

One response to this post.

  1. Posted by Jacky on juni 13, 2007 at 6:59 e m

    Pion????
    Nu skojar du, jag ser en jättefin gul Lupin

    Svara

Kommentera

