Nya utemöbler

Då var han på ”G” igen, min man. Nu var det dags för en ny utamöbel så den gammla kunde flytttas till den bakre altanen.

Det måste ha varit lätt att montera den eller så var det värmen som höll honom tyst, för jag hörde inte några svordomar eller grymtande från honom undertiden han satte ihop det

Himla fint tycker jag! Nu är det bara parasollet och dynorna kvar. Jag måste erkänna att NU kom svordomarna och grymtandet, för hålet i bordet var mindre än stången för parasollet.  Så jag lät honom hållas och vara ifred med sin borr med tillhörande prylar för att borra stora hål. Efter ett tag så hörde jag honom säga att han hade löst det och jag kunde sakta ta mig en titt på det hela.

OJ så fint det blev.

Kommentera

