Nu är han på ‘G’ igen!

Min man skulle iväg till Överskottsbolaget för att köpa plugg till sina skruvar då han håller på med elmontering. Efter ett tag så tyckte jag han varit borta lite väl länge och tänkte att ”Nu är han på gång igen med något”, och mycke riktigt. När han väl kom hem så dumpade han en stor kartong på gräsmattan och bad mig om att fixa té åt honom, vilket jag naturligtvis gjorde efter att ha sett vad kartongen innehöll……. En Hammock!  ”Du sa ju att du alltid velat ha en sådan så här är den nu!

Så jag rusade in till köket (efter ha givt honom en bamsekram och puss) och fixade té för jag vet att NU kommer det att bli en del svordommar igen och mummlande om hur ”BRA” beskrivningen ÄR! och ”Måste man anställa barn för att rita beskrivningen!” bla bla bla… mm mm…. *Fniss*. Följa beskrivningar är inte hans starka sida Så det var lika bra attt låta tékoppen aldrig bli tom och hålla sig på avstånd.

Halvägs genom allt så behövdes extra muskler och händer så grannen kom överoch hjälpte till att hålla i och böja.

Vips! så var det på plats om min ”Darling” kunde avsluta jobbet under mindre grymtande.

Väl på plats för test så var han helt slut! Stackarn.  Bless!

2 responses to this post.

  1. Posted by linvik on juni 4, 2007 at 11:34 f m

    Hammock!
    Det måste vara en av de bästa sommarmöblerna, jämte hängmatta!

    Svara

  2. Posted by Jacky on juni 4, 2007 at 5:31 e m

    Den mannen
    ska du vara rädd om och serva med mycket te

    Svara

Kommentera

