Magnolian Susan blommar!

Vår vackra Magnolia Susan blommar och drygt en vecka tidigare än förra året då den var ny. Min man fick den som födelsedagspresent av min mor 2005 och första blommningen förra året var så passande på mors dag, men i år så blommar den tidigare, nämligen 15/5.

4 responses to this post.

  1. Posted by Solan on maj 16, 2007 at 9:03 f m

    Mycket vacker
    önskar att magnolian gick att ha här uppe också.

    Svara

  2. Posted by asaostlin on maj 16, 2007 at 10:19 f m

    otroligt fin!
    jag väntar på min enda knopp att de ska slå ut!!!/ åsa

    Svara

  3. Posted by lotza on maj 16, 2007 at 3:02 e m

    Roligt
    när något man väntar på äntligen blommar. Det ser ut att vara en fin färg och många blommor på bara 2 år?!! Jag har en lite på 4 år som jag flyttar runt för var jag än planterar den så ser det inte ut som om den trivs. I år (flyttade den i höstas) så ser den äntligen ut att må bättre då den fått fina gröna blad, kanske blommor nästa år?

    Svara

  4. Posted by Kamilla on maj 17, 2007 at 4:34 f m

    Så underbar!
    Jag önskar att jag kunde ha magnolian häruppe..dom är så vackra,men jag får nöja mig med bilder på dessa vackra under!

    Svara

Kommentera

