De trasiga glasen

Har nu fått svar från Willab Garden att de trasiga glasen kommer jag att få hämta från en glasmästare i stan efter att Willab Garden sänt mig en lapp som jag skall skriva på och ta till glasmästaren som i sin tur då ger mig de antal glas som jag hade trasiga och han skall då sända fakturan och lappen till Willab Garden = Klart!

Det är nästan så att man börjar undra om plast hade varit bättre (men dyrare). Nåja, snart är det nu över och vi kan börja odla i växthuset.

3 responses to this post.

  1. Posted by pisanggoreng on maj 11, 2007 at 12:28 e m

    Härligt
    …att det snart är färdigt. 🙂

    Svara

  2. Posted by Rosa on maj 12, 2007 at 10:40 f m

    Växthus..
    Jag vet vilket helv…. ni går igenom, min man sa en massa ord som jag inte visste fanns :-))

    Svara

  3. Posted by Solan on maj 13, 2007 at 4:25 e m

    Det var en smart lösning
    vilket tillmötesgående företag, så skall det vara. Vad roligt att du äntliggen kan sätta igång:-)

    Svara

Kommentera

