Växthusets fortsättning…

Jag ringde upp Willab Garden nu för några minuter sedan och fick tala med en mycket trevlig kvinna (Hon som skulle ha ringt) som ingen info fick om att ringa mig från killen jag talade med igår. Nåja denna kvinna var hur trevlig som hellst och meddelade mig att glaslådan är redan skickad i morse och kommer att komma till Uppsala Godsmottagining på Måndag morgon. Så hon gav mig mitt nya fraktsedelsnummer och telefonnummer till dom och bad mig ringa dom på eftermiddagen, för dom kan då se att lådan är påväg och kan se till att det lastas på direkt på Måndagmorgonen för att komma ut till mig redan på måndagen. Helt underbart! Min man som dessutom har en permis dag på måndag (från jobbet) kan då hjälpa mig att få in allt glas!

TILLÄGG! Jag har nu ringt Uppsala Godsmottagning men de levererar ej till Grillby på Måndagar utan det blir först på Tisdag. SUCK! Bättre lite sent än aldrig….

3 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on maj 4, 2007 at 8:08 f m

    Det blir en
    lång helg av väntan..=) / åsa

    Svara

  2. Posted by monicathn on maj 4, 2007 at 8:55 f m

    Läste ditt förra inlägg…
    nu och förstår om du är Riktigt frustrerad över missen med glasen, gud va trist..hmmm..Var ju tur att damen du pratade med var trevlig, alltid något.. och sen att de inte levererar till Grillby på måndagar !!! Fy skäms på dem, ja ja inte mycket att göra åt allt detta elände utan du får hitta på nåt kul istället…ha en riktigt trevlig helg i alla fall..=)

    Svara

  3. Posted by Kamilla on maj 4, 2007 at 1:15 e m

    Äsch!
    Förstår att du är övervänt!
    Jag fick också hålla på att ringa och efterlysa hela mitt växthus då det aldrig dök upp och ingen visste var det var…willab har enormt serviceinriktad personal!
    Håller tummarna att det kommer på tisdag så du inte behöver vänta så länge..men ni får ju skruva ihop det i helgen och glasa nästa vecka =)
    *Lyckospark*

    Svara

Kommentera

