Har börjat så i grönsakslandet.

Idag har jag spenderat hela dagen i mitt nya grönsaksland. Det har varit soligt och varmt hela dagen så det har varit underbart att pyssla i jorden. Jag har idag satt röd och gul lök, sått Kålrabbi, Blomkål, Vitkål, Vaxbönor och Ärter. I morgon fortsätter jag med sådden och jag har planer att även få ned de två röda krusbärsbuskarna jag fick av grannen för ett antal dagar sedan.

Mina skyltar kom ut idag också.

6 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on april 26, 2007 at 2:20 e m

    Härliga
    skyltar.. var har du fått dem ifrån??? / åsa

    Svara

  2. Posted by mariazon6 on april 26, 2007 at 3:38 e m

    Jättefina skyltar!
    Vart har du hittat dem???

    Svara

  3. Posted by Anonym on april 26, 2007 at 3:55 e m

    Skyltarna
    … är köpte i England förra året. Jag bara älskar dom och skulle vilja ha flera av dom (om det finns). Dom är gjorda av gjutjärn och keramik.

    Svara

  4. Posted by monicathn on april 26, 2007 at 4:13 e m

    Helt underbara skyltar…
    såg att du köpt dem i England, undrar om man kan få tag på dem här…man får söka…tänka vad gjorde man innan nätet fanns..man visste inte mycket då men klarade sig ändå =)

    Svara

  5. Posted by solan on april 27, 2007 at 2:46 f m

    Vad fint dert blir
    jag har tidigare sett att du och din man har jobbat hårt med detta, och det var nog mödan värt. Vackra skyltar.

    Svara

  6. Posted by wildemoe on april 27, 2007 at 5:17 f m

    Tufft!
    Vilka jättekul skyltar!

    Svara

Kommentera

