Fortsättning på grönsakslandet.

Då var det dags att fortsätta med grönsakslandet och jag började med att markera upp vart gångarna skulle gå så man kunde komma åt alla landen från alla håll utan problem. Så fram med plastband och bambupinnarna.

När jag var nöjd med markeringarna så satte jag igång med att tillverka gångarna.

Ser bra ut tycker jag. Så nu var det bara att ta bort markeringarna.

Den yta närmast kanten måste genomgå en rensning av rötter efter buskarna som varit där innan jag förbättrar jorden och planterar bärbuskar där istället.

One response to this post.

  1. Posted by lotza on april 25, 2007 at 3:57 e m

    Vilket underbart
    grönsaksland! Precis ett sådan vill jag ha! men då rycker vår enda och lilla gräsmatta och då blir inte familjen glad…. fast du har nog inte heller någon gräsmatta kvar snart, har man börjat så…… Vad skall du så? Blandat med blommor – engelskt grönsaksland… tänk att äta egna grönsaker i överflöd… sparris? Mangold? =)

    Svara

Kommentera

