Växthuset är beställt!

Växthuset är beställt och planeras komma nästa fredag. Jag köpte Juliana compact 6.5 kvm med glas. 2st aoutomatiska fönsteröppnare och två trådhyllor Vippo, en 28cmx121 och en 38cmx121. Till detta fick jag gratis en automatisk bevattningssystem för 550:- !! Man tackar!! Jag hade önskat ett större växthus men tomten är för liten, så det blir att skaffa större vid nästa husköp

5 responses to this post.

  1. Posted by monicathn on april 24, 2007 at 4:55 f m

    Gratulerar till växthuset…
    blir allt avis,,,jag har lagt mina drömmar på växthus på is för iår i alla fall..men drömmen lever vidare. Vi har alldeles för många projekt på gång så jag hinner inte o har inte råd heller för den delen..de är ju inte gratis. Men vi ska ju sätta upp vårat uterum och det är ju inte så dåligt det heller..Men det ska bli spännande o se hur ditt blir,,jätteroligt för dig. =)

    Svara

  2. Posted by karlhannah on april 24, 2007 at 5:14 f m

    Grattis!
    Berätta mer när ni sätter upp det och ge gärna tips på vad man ska tänka på och ev undvika…
    Alla recensioner mottages.
    /Karin

    Svara

  3. Posted by Anonym on april 24, 2007 at 5:54 f m

    Växthuset..
    Automatisk bevattning, det vill jag också ha :-). Uppdatera oss med bilder..

    Svara

  4. Posted by asaostlin on april 24, 2007 at 10:30 f m

    Vad kul
    att kunna odla i växthus.. det blir helt annat.=) /åsa

    Svara

  5. Posted by lillajag on april 24, 2007 at 11:24 f m

    "Lyllos" dej.
    Vad roligt med ett växthus. Jag vill också ha ett. Kan behöva lite inspiration. Kan man få se lite bilder kanske;)

    Svara

Kommentera

