Presenter från min man!

Min man har varit på jobb i Allingsås i tre dagar och kom hem igår eftermiddag med två presenter till mig. Gissa om jag blev glad när jag såg vad det var för något?

En trädgårdsbok som jag verkligen rekomenderar till alla. Trädgård – Så gör du av Joanna Smith (Den är översatt till Svenska). Den andra presenten var tre av mina hobbies kombinerade i en form, nämligen en Gardening Journal (på Engelska), En Trädgårds Journal för ett helt år, med färdiga sidor för foton, text, skisser, kom-ihåg, kvitton, urklip mm…. Helt otrolig journal! Mina tre hobbies som är kopplade här är Trädgård, Foto och Scrapbooking. Vilka presenter!

4 responses to this post.

  1. Posted by texaskrage on mars 29, 2007 at 8:40 f m

    Vilken
    snäll man som kommer med så där roliga presenter. Boken ser spännande ut.

    Svara

  2. Posted by lotza on mars 29, 2007 at 9:28 f m

    Det var gulligt gjort!
    Trädgårdsböcker kan man inte få förmycket av – eller? Jag har en del böcker från Bokrean som jag inte läst ännu – sparar dem till hängmattan. =)

    Svara

  3. Posted by asaostlin on mars 29, 2007 at 1:06 e m

    Vad kul.. och visst blir man glad=)
    att få presenter… en dagbok för trädgård.. ska jag nog köpa…

    Svara

  4. Posted by Karin on mars 29, 2007 at 3:15 e m

    Presenter.
    Tänk att han vet precis vad du gillar.Trevligt!
    Kul när man får oväntade överraskningar…Karin

    Svara

Kommentera

