Skall beställa ett växthus.

Jippi hurraaa!

Jag skall beställa ett växthus nästa månad för jag får 5000:- av min man så jag kommer att beställa mitt första växthus nu. Så jag har nu bestämt mig för vilken det blir. Juliana Växthuset Compact 6,5 kvm, 2 fönster, enkelskjutdörr 60 cm. Från Willab Garden.

8 responses to this post.

  1. Posted by karlhannah on mars 23, 2007 at 10:14 f m

    GRATTIS!
    vad kul, perfekt årstid att få en sådan present.
    MVH Karin

    Svara

  2. Posted by Smekajsa on mars 23, 2007 at 11:13 f m

    Vilken lycka
    att bli med växthus!!!!! Jag har aldrig ångrat det en minut. Ja kanske då, när Gudrun demolerade mitt.
    Men i gengäld så förde det med sig att jag köpte ett till och byggde ihop dem *ler*.
    Jag har två sådana Juliana som du ska köpa, som Smén sammanfogat på ett smart sätt.

    Svara

  3. Posted by frugb on mars 23, 2007 at 12:14 e m

    Grattis!
    Vet precis hur glad du är – beställde mitt för två veckor sedan! Åh, vad vi ska växthusa i sommar!🙂

    Svara

  4. Posted by asaostlin on mars 23, 2007 at 12:14 e m

    En ny
    värld öppnar sig nu för dig… o det är så kul med värmen i växthuset!!!

    Svara

  5. Posted by lotza on mars 23, 2007 at 1:12 e m

    Grattis
    till växthuset!!! Jag tänka mig hur glad du är! Oj vad du skall odla =)

    Svara

  6. Posted by texaskrage on mars 23, 2007 at 1:29 e m

    Grattis till växthuset!
    Vad roligt, vad det skall växa bra där, det blir spännande höra vad du väljer att odla där. Vad fint det såg ut.

    Svara

  7. Posted by Virrevarv on mars 23, 2007 at 4:38 e m

    Ett STORT grattis!!!
    Det är underbart med växthus! Jag ångrar inte mitt en sekund och jag har ändå inte vare sig dragit in vatten eller el i mitt. I år får jag min första hela säsong i det, underbart.
    Ett litet tips; kan du lägga till så du får fyra takfönster istället för två, så gör det. Vädringen är såå viktig, jag har fyra och där blir bra vamt i det ändå. Funderar på att kompletera med ett fönster i gavelsidan, just för att få ännu bättre genomströmning av luft.
    /Veronica

    Svara

  8. Posted by camillak on mars 23, 2007 at 5:19 e m

    Leende läppar…
    går du säkert omkring med nu…!
    Jaa, denna lycka över ett hus i glas!…. där man får odla, njuta,mysa,läsa,fika o bara sitta o se hur det växer.Man blir varm i hjärtat o själen mår såå gott!

    Svara

Kommentera

