Beställning från Odla.nu kom idag!

Hade glömt bort en beställning från Odla.nu som jag gjorde förra månaden, men blev påmind när min man kom in med posten och sade ”Nu är frugan på gång ingen”. En liten låda med lökar som jag beställt och dessa var vad jag beställde.

Så jag kommer att sätta dessa i krukor som jag sedan kan bara gräva ner i trädgården där jag vill ha dom och lättare blir det om jag vill flytta på dom senare.

4 responses to this post.

  1. Posted by texaskrage on mars 22, 2007 at 9:28 f m

    Det är så spännande
    med dina liljor, du har så fina. Skall bli kul att se de nya med.

    Svara

  2. Posted by Virrevarv on mars 22, 2007 at 9:37 f m

    Tänk..
    ..jag lyckas aldrig med liljor… Därför är det en fröjd att se dina! Ska bli spännande att få se bilder på dom i sommar i all sin prakt och skönhet.
    /Veronica

    Svara

  3. Posted by asaostlin on mars 22, 2007 at 12:23 e m

    Roligt med post.. jag fick drömhus&trädgård
    roligt att få se hur de tar sig!

    Svara

  4. Posted by karina on mars 22, 2007 at 1:34 e m

    Lyckliga dig
    för här går en annan och bara väntar på mina pelargonsticklingar som bara måste komma i jorden innan jag ska iväg för det vete rackarns om de klarar ca en vecka på posten. I år ska jag åter njuta av dina liljor och kanske blir det någon fler sort här hos mig om jag fixar baggarna "ler".

    Svara

Kommentera

