Jag har blivit "tagen" av Ronja.

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

1. Jag håller andan när jag skall fotografera makro bilder. Varför vet jag ej, men jag tror det är för att hålla kameran så stilla som möjligt.

2. Jag droppar Soja i mina kokta ägg istället för salt eller kaviar. Godast i löskokta tycker jag.

3. Hatar att gå upp tidigt och är överkänslig för ljud och ljus på morgonen.

4. Hatar work out av all kategori men i trädgården sliter jag.

5. Skulle vilja återuppta simmningen men måste då först tappa 30kg.

6. Hatar att prata i telefonen och ringer sällan. Mailar hellre.

Jag ”tar”

Haspet
Ronja
Karin
Maloppa
Lotza
Texaskrage

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on mars 8, 2007 at 6:55 f m

    Att hålla andan
    när man tar kort är faktiskt ett bra knep, det fungerar även att sakta andas ut, då håller man handen stilla (knep i kalligrafens värld). Håller med dig om Work out om jag får välja mellan gympa och trädgård så är valet lätt. Såg din kommentar och läser du min blogg så är mina underligheter avslöjade där.

    Svara

  2. Posted by Karin on mars 8, 2007 at 7:07 f m

    Jag hade redan utmanat dig!!
    Jag gillar inte heller tidig morgon.Pratar hellre över mail och sms:ar, än att prata i telefon jag med.Blir inte lika trött i armen och rösten då…
    Dessutom kan man prata och svara när man känner att man hinner och vill.jag har redan svarat på mina egendomliga sidor,men nu fick du några till!
    Kram Karin

    Svara

Kommentera

