Billiga markerings pinnar

Var på Överskottsbolaget i helgen och fick syn på något intresant på leksaksavdelningen som jag kunde ha användning utav. Glasspinnar! Himla bra till mina frösådder tänkte jag och billigt för så många. 12.50 för 96 st.

7 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on februari 15, 2007 at 8:40 f m

    Det var ju ett riktigit bra kap…
    jag hålls med tejp och papper som gärna lossnar.. skulle ju givetvis ha något sådant!!Ändrad av asaostlin den 2007-02-15 klockan 8:41 AM

    Svara

  2. Posted by Jacky on februari 15, 2007 at 9:26 f m

    Tack
    för det tipset, jag åker dit och kollar

    Svara

  3. Posted by Vella on februari 15, 2007 at 10:31 f m

    Själv har jag drillat barnen
    till att spara alla glasspinnar, så jag har fått ihop en hel hög genom deras glassfrossande…
    Alla nöjda och glada!

    Svara

  4. Posted by maloppa on februari 15, 2007 at 1:16 e m

    Super…
    …tycker de vita plastpinnarna är så fula som jag har nu och dessutom känns det lite mer miljövänligt med trä än plast.

    Svara

  5. Posted by karina on februari 15, 2007 at 2:35 e m

    pinnar
    När barnen var små så fick man ihop en rejäl hög med pinnar. Nu så har jag klippt de gamla persiennerna i lagom bitar, men träpinnarna är ju lite smärtare så det blir nog en tur till ÖB.

    Svara

  6. Posted by lotza on februari 15, 2007 at 2:48 e m

    Smart,
    visste inte att de fanns till försäljning. Jag brukar handla glass av Glassbilen och försöker få "ätarna" att spara pinnarna, charmigt med träpinnar och textat med vattenfast penna… lätt att ta med pinnarna ut i trädgården vid plantering.

    Svara

  7. Posted by mariazon6 on februari 16, 2007 at 2:54 f m

    Tack för tipset!
    Jag brukar be barna spara alla glasspinnar men nu har dom plötsligt fått för sig att skopglass är mycket godare så jag blir utan pinnar – ska åka förbi och handla på ÖB idag!

    Svara

Kommentera

