Trädgårdsskrivboken "Gardening Angel"

Vilken trevlig posthämtning det var idag. I brevlådan låg tre trevliga saker, två tidningar (Scrapbooking och Cross stitching) och Trädgårdsskrivboken ”Gardening Angel” från Buxux.se . Jag tog mig en kopp té och bänkade mig i soffan och läste tidningarna och sedan gick jag in till hobbyrummet för att börja dekorera lite i trädgårdsskrivboken, för att sätta min ”stämpel” på den. Det kommer att bli roligt att använda denna nu under detta år och se hur myckaet jag skriver i den och för att sedan nästa år titta i den för att kolla vad som hände året innan. Himla kl. Detta ser jag fram emot.

2 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on februari 13, 2007 at 12:13 e m

    Brevlådan är alltid rolig..
    att vittja.. så länge det inte kommer räkningar.. jag väntar på drömhus&trädgård… och trädgårdstidningen…Sone väntar på spindelmannen. ja.. alla väntar vi på något..:)

    Svara

  2. Posted by camillak on februari 13, 2007 at 2:58 e m

    Då svävar man nästan…
    in från postlådan. Vad kul att dokumentera trädgården…det är sånt jag bara tänker att jag ska göra, men så svårt att det verkligen blir av!

    Svara

Kommentera

