Mer fröer har kommit

Då har lite fler fröer kommit från Impecta.

 

  • Primula Vialii 'Orchid Primrose'
  • Delphinium Elatum 'Percival'
  • Artemisia Stelleriana
  • Armeria maritima 'Laucheana'
  • Molinia arundianacea. Årets Perenn 2007

Bara att sätta igång då eller? Ser attt årets perenn kommer att bli en test på mina så-kunskaper….

3 responses to this post.

  1. Posted by camillak on februari 10, 2007 at 6:59 f m

    Men oj!…
    Hur många sorter har du sått egentligen!!!! Du har väl sått massor tidigare också…Gör du nya rabatter…eller fyller du på i dom du har..?Måste i vilket fall bli väldigt fint med blandningen…!

    Svara

  2. Posted by asaostlin on februari 10, 2007 at 7:20 f m

    Många sorter..
    var det…
    kul att börja peta i jorden…
    Fint du gjort på din sida!

    Svara

  3. Posted by diana61 on februari 10, 2007 at 9:01 f m

    sått lite
    Jag har inte sått allt jag köpt ännu för vissa skall sås senare under året. Men det kommer att sås i jämn ström här. Jag kommer att fylla på rabatterna jag har och även tillverka nya.

    Svara

Kommentera

