Lekt färdigt i mallen för denna gång.

Nu har jag lekt färdigt i mallen för denna gång. Lade in en räknare på sidan för skoj skull, menden visar ju inte hur många som varit här sedan jag började. Men men, man kan ej få allt här i livet.

7 responses to this post.

  1. Posted by karlhannah on februari 9, 2007 at 11:30 f m

    Åja, vi kommer allt…
    och tittar. Jag impas av dig som lyckas ändra i mallen, det där är gallematias för mig. Kul med lite mer personligt tycker jag.
    Ha en trevlig kväll.
    MVH Karin

    Svara

  2. Posted by stromqvist on februari 9, 2007 at 11:55 f m

    Hej,
    Det ser fint ut! Är det Grillby på bilden?

    Svara

  3. Posted by Karin on februari 9, 2007 at 12:53 e m

    Fix och trix!
    med mallen ser jag.Det var duktigt gjort.Jag fick ju expert hjälp av Lotzas dotter Johanna.Ser att du hittat samma blom bokstäver som mig.Kul med lite personligare sida eller hur?/Karin den blommiga.Det finns ju fler Karin här=)

    Svara

  4. Posted by diana61 on februari 9, 2007 at 4:27 e m

    Grillby Flyg Foto
    Stromqvist: Ja det är Grillby på bilden och vårt hus finns med 🙂
    Ändrad av diana61 den 2007-02-09 klockan 4:28 PM

    Svara

  5. måste man…
    ha sånt "speciellt" medlemskap som man betalar för, för att ha tillgång till mallen? Eller vart hittar man det stället, där man tex kan lägga in en räknare??
    Min syrra bor i Grillby, på Kärrvägen!

    /Malin

    Svara

  6. Posted by buddha on februari 10, 2007 at 12:42 f m

    Snyggt Diana!
    Det ser ju riktigt bra ut och va kul med ett flygfoto!
    Kan ju även passa på att säga till "me" att ja, man behöver ha ett uppgraderat konto för att ändra i sin mall.

    Svara

  7. Posted by diana61 on februari 10, 2007 at 4:00 f m

    Uppgradera bloggen = Mall editering
    Så sant Buddha, klart jag skulle nämna detta men nu vet "me" och alla andra det som läser detta. 🙂

    Svara

Kommentera

