Pillar med bloggen

Jag har nu pillat lite med bloggens mall och skall pilla vidare senare idag. Fick insperation från Karins Blommiga Blogg med mitt namn i animerade blommor, men ser att själva headern nu förskjutit sig. Detta får jag jobba på senare idag. Nu skall vi åka och tvätta bilen och käka lunch ute.

3 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on februari 9, 2007 at 8:45 f m

    Tycker du är duktig som…
    kan "pilla" i bloggens utseende. Hemma får jag hjälp av min man!!!

    Svara

  2. Posted by lotza on februari 9, 2007 at 10:21 f m

    Spännande
    med nytt utseende, gillar bakgrunden med träden, hittar var?

    Svara

  3. Posted by diana61 on februari 9, 2007 at 10:50 f m

    bloggens utséende
    Ingen aning vart jag hittade denna bakgrund.

    Svara

Kommentera

