Pausad vattenflöde

Kunde ej låta bli att fota detta idag efter att min man påpekade det. Titta vad läckert! Som om man just Pausat flödet. Se vatten spashet nedtill.

5 responses to this post.

  1. Posted by kryddan on januari 28, 2007 at 6:16 e m

    Vattenpaus
    Hur skall vi veta att vattnet inte rinner?
    Det är ju en stillbild! (skratt)
    Härlig bild du har fångat.

    Svara

  2. Posted by asaostlin on januari 29, 2007 at 2:59 f m

    Fina bilder..
    blir det om man tar sig tid att stanna upp….

    Svara

  3. Posted by lotza on januari 29, 2007 at 3:01 f m

    Läcker bild
    det måste ha blivit jättekallt, jättefort för att vattenflödet skall frysa så, lite kusligt….

    Svara

  4. Posted by texaskrage on januari 29, 2007 at 5:01 f m

    Naturen är vacker
    bara man stannar upp och ser. Fin bild på naturens krafter kan man väl nästan kalla det när det fryser snabbt.

    Svara

  5. Posted by Kerstin on januari 29, 2007 at 7:16 f m

    Vattenflöde
    Pausat vattenflöde var kul titel. Jag ska återkomma med en variant ikväll, när jag fått in bilderna i min dator. Nu ska jag strax fara och simma i flödande vatten på badhuset/Kerstin

    Svara

Kommentera

