Sått igen

Sådd nummer två på gång.

6 responses to this post.

  1. Posted by Jacky on januari 24, 2007 at 2:30 e m

    Visst är det
    fantastiskt att varje ny sålåda är lika spännande

    Svara

  2. Posted by lotza on januari 24, 2007 at 2:35 e m

    Det var intressant
    Kungsängslilja! Den sådden får du uppdatera mig om, jag vill ha massor av dem!

    Svara

  3. Posted by asaostlin on januari 24, 2007 at 2:45 e m

    Tycker det verkar som en bra…
    "back" du har för sådder. Var har du införskaffat den???
    Kungsängsliljor köpte jag lökar av i fjol… De är väl för söta…

    Svara

  4. Posted by stromqvist on januari 24, 2007 at 2:50 e m

    Jag var ju
    tvungen att "googla" en bild på kungsängsliljan, visste inte vad det var) och den ser ju superläcker ut!! /ÅsaGåsa

    Svara

  5. Posted by texaskrage on januari 24, 2007 at 3:01 e m

    Ser
    bra och spännande ut din sådd. Jag har varit på två blomsteraffärer idag och såg att det finns fler sålådor i år att välja på. Jag har så mycket krukor och sålådor sedan förut och har pluggboxar med från trädplanteringar sådana här kraftiga som jag kan använda men det är roligt att se att utbudet på sålådor är bättre iår än förut. Din låda ser jättefin ut och vad fin färg på den.

    Svara

  6. Posted by diana61 on januari 25, 2007 at 4:00 f m

    Sådden nummer 2
    lotza:
    Jag har aldrig sått kungsängsliljan från frön så jag är lika ivrig som du att se om den lyckas, för jag vill ha fler av den.

    asaostlin:
    Back och back, det är botten av ett minidrivhus som jag sedan köpt insattser till (de små krukorna)Locket var ej påsatt då jag ville fota det hela med namnen på kanten. För att ha som minne när de såddes.

    texaskrage:
    Jag skall till Plantagen i helgen med min man och spendera lite så jag får se om jag kommer hem med flera så lådor och högvis med frön🙂

    Svara

Kommentera

