Rockdala Adjö!

Sitter här nu framför datorn och beställer hem massa frökataloger och finner till min stora fasa att Rockdala har lagt ner det hela! Himla trist. Pelargonerna och Fuchsiorna har övertagits av adra (Wibrants Trädgård) medans frösidan nu är i England under företaget PodSeeds. Hoppas nu att detta ej ställer till det för en.

3 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on januari 13, 2007 at 11:24 f m

    Visst är det sorgligt…
    när något man tyckt fungerat bra plötsligt ändras..
    Min kompis som köpt enhel del därifrån talade om detta häromdagen. Katalogen hon hade med sig nu var på engelska….

    Svara

  2. Posted by diana61 on januari 13, 2007 at 5:00 e m

    Katalog på Engleska
    Det är inga problem med att katalogen är på Engelska utan jag är mer orolig att beställningen kanske kommer att vara mer knölig nu än tidigare. Men det visar sig när katalogen kommer och jag gör min beställning.

    Svara

  3. Posted by haspet on januari 14, 2007 at 5:48 f m

    Trist!
    Det visste jag inte, har varit på väg till Rockdala flera gånger men aldrig kommit dit. Och nu kommer det tydligen aldrig att bli av. Tråkigt.

    Svara

Kommentera

