Toolbar or Not Toolbar.. that's the question

Toolbaren Fungerar en på min laptop för Firefox!!!

Hur jag än försöker att få in den så är det versionen för IE som instaleras. Även om jag hoppar mellan versionerna så är det IE versionen som installeras. JAG BLIR TOKIG!

Om någon där ute har Firefox versionen nedladdad så vore jag glad om den kunde bli skickad till mig.

4 responses to this post.

  1. Posted by lotza on januari 11, 2007 at 12:12 e m

    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig
    men kan ju säga hej ändå! =)

    Svara

  2. Posted by buddha on januari 11, 2007 at 1:04 e m

    Direktlänk
    Hej Diana,

    Jag kollade nyss igen, antar att den mailade filen fortfarande inte kommit fram?

    Du kan använda direktlänken till applikationen:
    Firefox:
    http://www.tradgardsblogg.se/toolbar/tradgardsblogg.xpi
    Internet Explorer:
    http://www.tradgardsblogg.se/toolbar/tradgardsblogg.exe

    Svara

  3. Posted by diana61 on januari 11, 2007 at 3:46 e m

    Orubricerad kommentar
    Tack buddha, men den är ej compatible med version 2 av FfireFox 😦

    Svara

  4. Posted by buddha on januari 11, 2007 at 5:39 e m

    Firefox Toolbar..
    Tyvärr Diana så finns det ingen version ute av toolbaren ännu som passar till Firefox 2+. Jag vet att det arbetas på en men jag harj u själv ingen insikt i hur lång tid detta kan tänkas ta.

    Svara

Kommentera

