Ser fram emot våren!

Min man och jag satt för tre dagar sedan och pratade om vår trädgård efter att ha sett ett engelst trädgårds program på TV som handlade om att odla sina egna grönsaker. Vi kom fram till att vi kan faktiskt klämma in ett litet land (ca. 3×6 m), så nu ser vi verkligen fram emot att börja gräva och fixa till det. 🙂 (Smilisarna är tydligen borta?)

4 responses to this post.

  1. Posted by lotza on januari 8, 2007 at 12:38 e m

    Odla egna grönsaker
    är kul (om inte sniglarna äter upp dem) Önskar bara jag haft större yta så att jag kunde fixa till ett grönsaksland, nu är det bara kryddor.

    Svara

  2. Posted by akleja on januari 8, 2007 at 1:06 e m

    Spännande
    Planeringen är halva nöjet. Så spännande att påbörja något nytt.

    Svara

  3. Posted by asaostlin on januari 8, 2007 at 3:58 e m

    Odla…
    är så roligt. Just nu är jag mer inne på blommor- men du vet allt växlar !!!!
    Hoppas jag får reda på vad du ska sätta!!

    Svara

  4. Posted by diana61 on januari 9, 2007 at 4:55 f m

    Sniglar
    Lotza:
    Jag klarade av att hålla sniglarna borta förra året genom att ha salladen i pallkragen och sedan täckduk över, så det blir att göra samma sak i år.

    Svara

Kommentera

