År 2007 – Välkommen!

Då är det ett nytt år, 2007, och jag hoppas det bringar gott till mig och ger mig ett jobb. Jag har ej givit några nyårslöften för iår av den anledningen att jag vågar ej låva att jag kan hålla dom. Vad jag däremot gjort är två önskningar, 1. Att gå ner i vikt innan kroppen säger farväl, och att jag får ett jobb. Dessa är mina två önskningar som jag vill ha ut av detta år.

Jag har stora project drömmar för trädgården i år och behöver ett jobb för att utföra dom, så vi får se hur långt jag kommer med dom i år.

Jag hoppas att detta år 2007 kommer att bli ett bra år för er alla!

Kram på er!

3 responses to this post.

  1. Posted by asaostlin on januari 1, 2007 at 7:23 f m

    Dina önskningar…
    hoppas jag du uppnår. Såg i ditt förra inlääg den fina nyårshälsningen du gjort!

    Svara

  2. Posted by linvik on januari 1, 2007 at 7:55 f m

    Håller tummarna
    Jag håller tummarna för att 2007 ska ge dig ett jobb! Och att du kan förverkliga dina trädgårdsdrömmar. Gott nytt år Diana!

    Svara

  3. Posted by Karin on januari 2, 2007 at 2:09 f m

    God fortsättning
    Jag har heller inga löften,men man kan ju ha önskningar och drömmar och förhoppningar om saker och ting.Jag tror man måste ha det för att orka vidare liksom.Klart att du lyckas med dina drömmar!
    Lycka till!Karin

    Svara

Kommentera

