GOTT NYTT ÅR 2007!


Det är inte jag och min man på bilden men den var rolig att göra (efter en beskrivning).

4 responses to this post.

  1. Posted by lotza on december 31, 2006 at 10:06 f m

    Så mysig bild
    gjort den själv? Imponera! Trodde faktiskt det var du på bilden…😉 Ha ett riktigt Gott Slut och Gott Nytt och du vet att jag håller tummarna för dig och jobb*tummknip*.

    Svara

  2. Posted by Karin on december 31, 2006 at 11:27 f m

    Gott nytt till dig med!
    Fin bild du lagt in ser ut som om det skulle bli ett romantiskt år för dig!/Karin

    Svara

  3. Posted by texaskrage on december 31, 2006 at 11:54 f m

    Önskar dig
    ett 2007 som du önskar dig själv. Hoppas dina drömmar blir förverkligade. Ibland blir de det och ibland inte. Det brukar bli bra hur det än blir, hoppas det blir det för dig med. Gott Nytt År!

    Svara

  4. Posted by maloppa on januari 1, 2007 at 3:55 f m

    God fortsättning…
    …på det nya året önskar jag dig med både jobb, kärlek och trädgård. Jättefint kort, ett sådant skulle nog inte jag kunna fixa till…

    Svara

Kommentera

