Tre vackra lyktor

Dessa tre vackra lyktor köpte jag på ÖB för en mycket liten summa (under 100:- tror jag det var eller runt den summan). De blev otroligt fint när jag tände dom med stearin ljus i  dom igårkväll att jag vart tvungen att fota som.

3 responses to this post.

  1. Posted by Kerstin on december 13, 2006 at 10:49 f m

    Jullyktor
    Kul med ÖB. Där kan man göra de mest förvånande fynd. Lyktorna ser jättefina ut. Själv brukar jag köpa läsglasögon där. Kan man göra om man inte har brytningsfel och måste ha "professionella ögon".

    Svara

  2. Posted by lotza on december 13, 2006 at 12:15 e m

    Det var ett fynd,
    jättefina lyktor, man får göra lite sånt för att lysa upp i mörkret då snön inte gör det. Här har vi vatten, vatten, vatten…..

    Svara

  3. Posted by Karin on december 13, 2006 at 1:02 e m

    Ljuslyktor!
    Kan man få för många?Jag älskar lyktor.
    Tror att jag har en likadan som dig i den mellersta storleken.Ska ställa ut min i morgon om det inte blåser och regnar för mycket!/Karin

    Svara

Kommentera

