Mitt marsvin Lady begravdes idag med sina ungar.

Oj oj oj vad tungt det är nu. Har just kommit in efter att ha begravt Lady med sina ungar. Hon slipper lida nu och hon är ej ensam i graven. Hon har ju två av sina fyra ungar brevid sig och de andra två fortfarande i magen. Sov gott lilla tjejen och tack för den tid jag fick känna dig. Synd bara att det ej blev längre för jag hade velat se dig tillsammans med din familj.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on november 24, 2006 at 1:50 e m

    Så fint du gjort
    mitt i det tragiska…. Bra att du fick ett fint avsked. =(

    Svara

  2. Posted by Helny on november 24, 2006 at 4:10 e m

    Det väldigt tråkigt att
    du förlorade din Lady. När jag var liten förlorade vi flera hudjur och det var inte roligt. Mamma och pappas katt blev överkörd i fjol och det var så sorgligt. Man måste få sörja sina husdjur, de är ju del av ens liv. Kanske extra jobbigt då man väntade sig något så trevligt som en födsel.. Hobbe var 7 år och det var jag som valde ut honom som vår. Han hade en speciell plats i mitt hjärta..

    Svara

Kommentera

