Mina intressen…enkätfrågor.

Fortsätter enkätfrågor från Karin Nilssons blogg.Svarar på frågor om intressen,färger,samlingar.m.m

 

1) Tre intressen som du har?

Trädgård, Marsvin och  Scrapbooking.

2)Nya färger du gillar?

Grönt och Gult.

3)Guld eller silver?

Båda dera, beroende på vart de hamnar.

4)Te eller kaffe?

Té, men ibland kan kaffe vara gott och även Latte.

5)Vilken stil gillar du?

Hemma gillar jag lantligt och ej allt för mordernt.

Kläder gillar jag jeans och t-tröja, jogging brallor och flaece (stavningen ?) tröjor.

6)Samlar du på något?

Är en riktig hamster, men jag samlar på servetter för decoupage, allt som har med Scrapbooking att göra.

7)Vilka färger har du hemma?

Vitt i köket men skall målas om i lantlig blått,Vardagsrummet har svart soffa blekgula och vita tapeter, Sovrummer går i Gult och guld med träpanel i taket, gästrummet går i grålila och silver med träpanel i taket. Matrummer är under arbete och kommer att gå i gult och blått med furu möbler, badrummet är blått och toaletten ljusblå med träpanel i taket.

8)Vilken doft gillar du?

Yvresse (YvesSaintLaurent), Timeless(Avon), Musk för män (Avon).


3 responses to this post.

  1. Posted by Karin on november 17, 2006 at 1:21 f m

    scrapbook och lantligt
    Kul att få veta lite mer om dig.Jag såg att vi har en del gemensamt.Bland annat scrapbook och lantlig stil.Samt att du är en "Hamster" som jag på scrapbook saker.Tar lite plats bara:)/Karin

    Svara

  2. Posted by diana61 on november 17, 2006 at 7:19 f m

    Hamster
    Karin, nog tar det plats! När vi flyttade till vårt hus vi nu har så sade min man att 50% av alla kartonger var mina *@%&# servetter! :-)Han tyckte jag skulle öppna butik och sälja dom istället 🙂 Förstår ej vad han menar 😉

    Svara

  3. Posted by lotza on november 17, 2006 at 11:29 f m

    Här är en hamster till,
    sparar på allt; papper, omslagspapper, snören, spetsar, knappar, pennor…. men så har man ju allt hemma när det kliar i fingrarna… Jag älskar också mysbyxor och när jag kommer hem från jobbet så byter jag direkt till mina gråa plyschbyxor´- mycket bekvämt =)

    Svara

Kommentera

