Tillverkat fröpåsar

Jag har tillverkat en massa (8 st tror jag) fröpåsar till mina studentnejlikor och har nu fyllt upp dom. Ser mycket trevligare ut med bild och text än ett vikt papper, men det är ju en smaksak. Mina egna gör jag helst på detta viset men har naturligtvis inget emot att få som i vikt papper eller zip påsar.

2 responses to this post.

  1. Posted by Helny on oktober 16, 2006 at 2:10 f m

    Det var mycket fina fröpåsar
    som du gjort. Klart det är trevligare med riktiga fröpåsar med bilder än vita kuvert. Jag har inte gjort något ännu. Mina frön ligger i små formar i köket och väntar på förpackningar. Jag kanske skulle ta och skriva ut några bilder…

    Svara

  2. Posted by maloppa on oktober 16, 2006 at 3:12 f m

    Jättefina…
    …skulle gärna "sno" din ide om vi haft en skrivare *mutter*. Har beställt en som ska komma i november någon gång, har varit utan ett par år, konstigt vad man vänjer sig. Nu med digitalkamera måste jag säga att jag saknat den oerhört, precis som du säger är det ju mycket roligare med bild på påsarna – känn dig stolt!

    Svara

Kommentera

