Tre nya böcker kom idag!

Tre nya böcker kom idag som jag skickade efter från England. Lagom till att jag börjat bli intresserad av ormbunkar och gräs. Så har vi Monty Don som nu håller i TV programmet Garderne’s World.

7 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on augusti 11, 2006 at 1:04 e m

    Ååå
    Den där gräsboken så alldeles väldigt lockande ut, och de andra också förstås! Var hittar man sådana roliga böcker?

    Svara

  2. Posted by diana61 on augusti 11, 2006 at 1:16 e m

    Mina tre böcker
    Dom hittade jag på http://www.play.com

    Svara

  3. Posted by lotza on augusti 11, 2006 at 2:56 e m

    Håller med
    föregående bloggare, gräsboken så mycket inspirerande ut, det gjorde i och för sig ormbunkeboken också å den andra med – varför känner jag "vill ha-känslan" pirra i magen? Du får berätta om böckerna när du läst dem, sedan kan man ju alltid skriva om bra tips, du vet…*fniss* 😉

    Svara

  4. Posted by diana61 on augusti 12, 2006 at 6:14 f m

    Gräsboken
    Lotza: Klart jag kommer att ge lite tips efter jag läst den, men jag kan säga redan nu efter att bara bläddrat i den att den verkar mycket bra.

    Svara

  5. Posted by Virrevarv on augusti 14, 2006 at 4:54 e m

    Älskar böcker!
    Men köper allt för sällan, toppar istället bibliotekets utlånings lista vad det gäller trädgårdsböcker istället! Personalen är underbar och hjälper mig att beställa hem alla möjliga böcker från andra bibliotek om dom inte har just den i sina hyllor. Mina kollgor på jobb har vant sig vid att jag alltid sitter med näsan i en trädgårdsbok…Ändrad av Virrevarv den 2006-08-14 klockan 4:55 PM

    Svara

  6. Posted by diana61 on augusti 18, 2006 at 10:01 f m

    Böckerna
    Jag föredrar att kunna bläddra i mina böcker lite nu och då när lusten faller på och inte vara beroende av bibliotekets korta tider att låna dom. Jen jag föredrar att äga mina böcker. Men vi är alla olika.

    Svara

  7. Posted by Sten on oktober 13, 2006 at 5:44 f m

    Ormbunkar
    Prova Hortogreen. De har en del att välja på!

    Svara

Kommentera

