Fler liljor blommar nu.

Nu har fyra nya liljor/Dagliljor tittat fram och naturligtvis var kameran framme. Här är de fyra senaste.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on augusti 5, 2006 at 1:15 e m

    Mycket vackra Liljor!
    Jag gillar framför allt Lillium Montreal, den vita med gult i (är ju svag för vitt). Det vore kul att se en bild från hela rabatten där Liljorna blommar – har du någon samplantering eller får de stå i sin egen blomsterprakt?

    Svara

  2. Posted by diana61 on augusti 6, 2006 at 5:42 f m

    Liljor
    Jo den är läcker och vänta tills Casablanka blommar!! En riktigt bländande snövit STOR lilja och doftar underbart. Jag har liljor lite här och där i mina ett år gamla rabatter så det är lite "duttande" här och där. För jag ville få färg i trädgården fort eftersom det bara fanns en gräsmatta här när vi flyttade in förra året. Men jag vill nu att alla skall växa till sig ordentligt för att sedan kunna flyttas runt och hamna på rätt ställen med rätt färger mm. Just nu är hela trädgården en barnkammare. Jag skall visa några bilder över min lilla "barnkammare".

    Svara

Kommentera

