Varning för dessa DVD filmer

I mitt tidigare inlägg så listade jag upp alla presenter (innom trädgård) som min man kom hem med från England och den där DVD boxen varnade han mig om att den kan vara dålig för den var billig. GÖSSES! Han hade rätt! den var så dålig att vi bara klarade av 5 minuter. Ljudet är så dåligt att man skäms och det vandrar fram och åter (ljudet). Presentatörerna är skrämmande dåliga dom med och man får känslan av att det är grannen brevid som gör en hemma video. Så vad ni än gör köp inga av dessa 6 filmer för dom säljs lösa på nätet på olika ställen. Men valet är ert, jag vill bara varna lite.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on augusti 4, 2006 at 5:18 f m

    Tack för varningen,
    går det inte att reklamera DVD:na i och med att ljudet var dåligt? Tråkigt i alla fall med tanke på att maken var snäll och köpte dem åt dig =(

    Svara

  2. Posted by diana61 on augusti 4, 2006 at 8:08 f m

    Reklamera DVDna
    Saken var den att dom såldes billigt 65:- för hela boxen och för det så kunde min man köpa en 3-skivors krigsdokumentär. Han är nämligen intresserad av andra världskriget och ville ha den. Men vi fasar att även den är lika dålig med tanke på priset. Vi gråter inte över det för jag har fått så myckett annat fint av honom.

    Svara

Kommentera

