Lollipop

Underbara Liljan Lollipop blommar nu för fulla muggar. Jag fick dessa (samt andra liljor) av min mor förra hösten från hennes kollonilott. Tack Mamma!

5 responses to this post.

  1. Posted by Lindisen on juli 11, 2006 at 7:52 f m

    toppenfina!
    *älskar liljor*

    Svara

  2. Posted by diana61 on juli 11, 2006 at 8:44 f m

    Liljor
    Det gör jag med!🙂

    Svara

  3. Posted by MmeKnorr on juli 11, 2006 at 8:50 f m

    Lollypop
    var det en figur som hette i en bok jag läste för min äldsta när han var liten liten. Sen hittade jag Lollipopliljan och tyckte det var jättekul, så jag köpte såna och satte ner lökarna. Det blev aldrig något av dem vad jag såg… Men sen upptäckte jag att det var som små liljebebisar i det landet. Såg dem i några år men de blommade aldrig. Men förra året blommade dom helst plötsligt, men de var väldigt låga. Inte så fina som på din bild. Vet inte om de blommar i år, jag ska hålla utkik, de står lite dumt…

    Svara

  4. Posted by zarischka on juli 16, 2006 at 8:18 f m

    Orubricerad kommentar
    Åh, vilken skönhet!!
    *skriver upp på önskelistan*😀

    Svara

  5. Posted by lotza on juli 23, 2006 at 12:09 f m

    Jättefina Liljor!
    De hamnar på min önskelista, har sett en bild på ormbunkar och Liljor som jag skall ha i min skogsbacke, det hade passat bra med Lollipop =)

    Svara

Kommentera

