Regn och Åska idag

Idag kom det ett kort med intensivt Åskväder med Kraftigt regn i ca: 10 minter….. Gissa vad jag gjorden ?……… Jag gick ut och bara stod i det i flera minuter och Njööööt! Oj vad skönt det var att få lite svalka. Jag fortsatte att vandra runt i trädgården barfota i regnet och tittade till mina plantor ända tills det slutade regna och solen kom fram igen, och jag gick in och böt om.

Faktum var att det hade behövt regna längre.

 

Så nu hoppas jag att natten blir aningen svalare.

3 responses to this post.

  1. Posted by Sofiasve on juli 7, 2006 at 6:11 e m

    Det låter faktiskt….
    …helt underbart. Jag tror att åskan kommer till oss under lördagen, och jag tror både vi och växterna ser fram emot lite nederbörd och en stunds svalka.

    Svara

  2. Posted by lotza on juli 8, 2006 at 6:32 f m

    Jag trodde det skulle regna mer hos oss
    men det var en liten, liten skur i går och en ännu mindre i morse – och nu lyser solen så det verkar inte bli mer regn – kanske dags för regndans?

    Svara

  3. Posted by diana61 on juli 8, 2006 at 7:42 f m

    Regndans
    Ja varför inte! Jag har regndansen på något cassetteband tror jag eller på en av mina Indian CDn. Vem vet, det kanske funkar 😉

    Svara

Kommentera

