Nu är dom planterade.

Planterade mitt inköp från igår och här är dom. Hoppas dom tar sig ordenligt nu.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on juli 5, 2006 at 2:32 e m

    Jag gillar Digitalis
    så jag är sååå nyfiken på dina nya och hur de kommer att se ut när de blommar =)

    Svara

  2. Posted by diana61 on juli 5, 2006 at 4:41 e m

    Digitalis
    Den kommer att vara cerise (stavas det så?) i färgen. Typ Rosa-Lila i färgen. Jag ser verkligen fram emot att se den jag med🙂

    Svara

Kommentera

