Pionen Sorbet blomar!

Jag har länge väntat på att se denna blomma sedan jag planterade den förra året. Men är besviken att bara en knopp har kommit och att blomman i sig är liten. Men jag hoppas den blir kraftigare nästa år. Men den är ljuvlig.

3 responses to this post.

  1. Posted by Sofiasve on juli 7, 2006 at 7:45 f m

    Oh så underbar
    Jag har fler pioner, men ingen av dem har blommat ännu. Jag satte också mina förra året och jag avundas dig att du fått en blomma redan i år.

    Svara

  2. Posted by diana61 on juli 7, 2006 at 4:19 e m

    Pioner
    Jag har en annan pion som jag planterade förra året, en rosa doft/lukt/bond pion (vet inte vilken av dom det är just nu) och den har givit mig 3-4 stora blommor redan.

    Svara

  3. Posted by Sofiasve on juli 7, 2006 at 6:15 e m

    du verkar vara riktigt duktig på pioner
    Inga av mina har blommat ännu, så jag njuter av av dina bilder så länge.

    Svara

Kommentera

